قفل الکترونیکی
نوشته شده توسط : ali

برای باز کردن قفل الکترونیکی سامسونگ از رمز و اثر انگشت استفاده می شود. رمز 4 تا 12 رقمی قفل الکترونیکی سامسونگ یک رمز قوی خواهد بود که خیال شما را از دسترسی و ورود غیر مجاز راحت می کند. در قفل اثر انگشت نیز با توجه به منحصر بودن اثر انگشت به هر فرد امکان جعل آن وجود ندارد و مانند کلید نمی توان نسخه دیگری از آن تهیه نمود.

آنچه در مورد قفل الکترونیکی سامسونگ جالب توجه است امکان ترکیب رمز و اثر انگشت برای باز کردن درب می باشد که در صورت تمایل می توانید برای آن هم رمز و هم اثر انگشت تعریف نمایید و هر فرد با داشتن رمز به تنهایی یا اثر انگشت ثبت شده به تنهایی امکان ورود به منزل را نخواهد داشت.

این دسته قفل ها برای افراد سالخورده و مسن بسیار کاربردی است زیرا در صورتی که امکان جابجایی و باز کردن درب را نداشته باشند می توانند با ریموت آن را باز نمایند.

حال تصور کنید به هنگام ورود به منزل فردی با شما باشد که نخواهید با وارد کردن رمز وی متوجه آن شود. قابلیت تابع خیالی قفل الکترونیکی سامسونگ به کمک شما می آید.

با تابع خیالی قفل الکترونیکی سامسونگ می توانید علاوه بر رمز اصلی تعدادی رقم نیز به تصادف وارد نمایید. دستگاه متوجه رمز درست شما می شود و درب را باز می کند اما فرد مجاور شما رقم های اصلی رمز را متوجه نمی شود. این امکان امنیتی قفل سامسونگ بسیار کارآمد است.

قفل اتوماتیک امکان دیگری است که در قفل سامسونگ ارائه شده است. با وجود قفل اتوماتیک به هنگام خروج از منزل لازم نیست درب را قفل نمایید؛ با بسته شدن درب ، قفل اتوماتیک فعال شده و درب قفل می شود.

همچنین می توانید با قفل الکترونیکی سامسونگ دسترسی افراد دیگر را حتی با دسترسی به رمز یا اثر انگشت ثبت شده غیر فعال نمایید و دیگر فرد مورد نظر امکان ورود نداشته باشد.

قفل کودک نیز قابلیت دیگری است که بسیار مورد توجه خانواده هایی است که نگران بیرون رفتن فرزند خود هستند. به این ترتیب به راحتی می توانید قفل کودک را فعال یا غیر فعال نمایید و دیگر دغدغه بیرون رفتن فرزندتان نداشته باشید.

سیستم های امنیتی ضد سرقت ، ضد شوک و سیستم اعلان حریق قفل الکترونیکی سامسونگ میزان قابل توجهی امنیت برای شما فراهم می آورد. که در ادامه بیشتر به این قابلیت ها می پردازیم.

باتری قفل دیجیتال قابل تعویض است و دستگاه یک هفته پیش از اتمام شارژ آن به شما هشدار می دهد. اگر در این مدت در منزل حضور نداشتید و متوجه هشدار قفل برای تعویض باتری نشدید به راحتی با یک قفل کتابی V9 می توانید دستگاه را روشن کرده و درب را باز نمایید.

منابع: 

https://disqus.com/by/alireza_heidary/

http://unexas.blog.ir/

https://www.evernote.com/shard/s646/sh/02fda784-7e49-20b4-5fcb-f30446d61488/b493ce1ef2608d0384803d6b9bdfebc8

 





:: برچسب‌ها: قفل الکترونیکی سامسونگ , قفل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: